Du benytter en nettleser vi ikke støtter. Se informasjon om nettlesere

IKT-opplæring for å heve den digitale kompetansen blant eldre

Målet med tilskuddsordningen er å gi IKT-opplæring som kan heve den digitale kompetansen blant eldre.


For å kunne fylle ut søknadsskjemaet må du få delegert de rette tilgangene. Alle tidligere innsendte søknader finner du i virksomhetens arkiv i Altinn. Du finner mer informasjon om Altinntilganger sammen med flere nyttige søknadstips her: Lag en god søknad og Tilskuddswebinar - søknad om tilskudd for 2024.

 

Rapportering

Du vil motta et delvis utfylt skjema i virksomhetens innboks i Altinn når rapporteringsfristen nærmer seg. Les gjerne veiledning om rapportering på tilskudd før du fyller inn skjemaet.

Slik blir prosessen

  • Søknadsfrist:
    15. februar 2024
  • Forventet ferdigbehandling av søknader:
    31. mars 2024
  • Rapporteringsfrist:
    01. april 2025

Regelverk

Se fullstendig regelverk (PDF) | Standardvilkår for tilskudd fra Helsedirektoratet

 

Tildelinger

Kontakt

Først publisert: 09.01.2019 Siste faglige endring: 21.12.2023 Se tidligere versjoner