Du benytter en nettleser vi ikke støtter. Se informasjon om nettlesere

Primærhelseteam - utvidelse av pilotprosjekt

Kommuner og fastlegekontor som mottar tilskudd deltar i en flerårig pilot fra 2018 til mars 2023. Søknad om deltakelse er innvilget for hele perioden, med årlig rapportering.

 

Rapportering

Du vil motta et delvis utfylt skjema i virksomhetens innboks i Altinn når rapporteringsfristen nærmer seg. Les gjerne veiledning om rapportering på tilskudd før du fyller inn skjemaet.

Slik blir prosessen

  • Oppstart av piloten:
    01. april 2018
  • Informasjonsmøte:
    16. september 2019
  • Avslutning av pilot:
    31. mars 2023
  • Rapportering for 2022:
    01. april 2023

Informasjonsmøte om tilskuddet:

Det ble avholdt et informasjonsmøte om utvidelsen av piloten den 16.09.2019. Dette møtet ble også filmet og ligger nå tilgjengelig på Youtube-kanalen til Helsedirektoratet

For spørsmål, benytt e-post: primaerhelseteam@helsedir.no.

Regelverk

Se fullstendig regelverk (PDF) | Standardvilkår for tilskudd fra Helsedirektoratet

Kontakt

Først publisert: 10.01.2019 Siste faglige endring: 01.03.2022 Se tidligere versjoner