13. juni 2024 blei Helsedirektoratet varsla om ein feil i reseptformidlaren, som kunne føre til feildosering. Tidleg i hendingsgangen blei det avdekt at feilen hadde eksistert sidan 2021. Sjølv om feilen var teknisk, kunne han ha helsefaglege konsekvensar.
A-2 har fått i oppdrag å skaffe innsikt og gjere ein analyse. Dette inkluderer ein årsaksanalyse, vurdering av moglege konsekvensar, og dessutan forslag til førebyggjande og forbetrande tiltak.
– Vi tenkjer dette vil gi kunnskap og innsikt som kan brukast til læring og forbetringsarbeid knytt til digitale samhandlingstenester i helsesektoren. Vi håpar at aktørane i sektoren kan prioritere å delta, seier avdelingsdirektør Elin Høyvik Kindingstad i avdeling for digitale helsetenester.
Målet med rapporten er å bidra både til læring og til kvalitetsforbetring i komplekse, samansette verdikjeder og i samhandlingsløysingar. Analysen og tiltaka vil fokusere på organisatoriske, systemiske og samansette forhold i verdikjeda.
I arbeidet vil A-2 involvere, og ha dialog med relevante partar i helsesektoren.
Helsedirektoratet er oppdragsgivar for rapporten, men vil elles likestillast med andre relevante aktørar. Oppdraget går føre seg fram til 1. mars 2025.